Lördag idag.


Rödblå Vinter idag. Jvligt rädd för att mitt lår inte skulle palla. Det höll. MEN var inte riktgt fräscht skall ni veta. Genade inte på vad jag ville och det var mkt svårt att maxa, därav en mindre bra tid. Redan i starten gav jag bort några tiondelar - mkt frustrerande!  Å andra sidan höll jag avståndet bra sen, sprang på bra alltså, me lajk, haha!

Asså jag blir så groteskt trött på friidrotten ibland. Nu senast på hur SM skall ordnas. Orkar inte ta det här men det mesta är fetknas i klubben. Nått måste göras.!

Ola Salo

Sedan Melodifestivalen när jag kom hem (vilket var sent.. Tack Oggys mamma för skjussen hem! :) ) The Ark rullade fett, bara så ni vet. Stolt att vara Ark-fan dårå, mwiiih. Mycket coolare än så kan man nog inte bli asså, hihi. Åsså Jepson idag å Martin Axén, mm! :D Good Work.

Sen lyxade jag till mig med en äppelpaj kvällen till ära med, haha var så nere så nått måste man ju hitta på då ju ! (Baka, smula, städa, äta, haha! xD)

Nu lyssnas det på programet Diggil-ej från SR Atlas. Mkt bra. Nördidinöördi. Ne mu får ja sluta med det där. Fy-spank Jossan. Skärpning!

Pussihejs!
/Cool-Jossan! :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahah Ola salo hade lite gay-iga kläder.. ett litet paljettstycke över bröstet ^^

2007-02-11 @ 14:15:04
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0