Raggning...på hög nivå

Ja menar; man måste väl få utnyttja sin situation lite..  ;)


Här i receptionen har vi många olika sysslor att stå i. Ett av dem är att fixa folk lånekort åt folk eller att hjälpa dem att beställa nya o dyl. Det betyder också att vi varje dag får ett antal sådana nya kort som skall hämtas upp av dess ägare. Det är lite kul att få dom ändå, för där finns även ett foto på denne person :P Ibland hutlöst gamla foton, typ tagena 1983 med tidsenliga glasögon osv... bara det kan ju vara värt en titt.. Vissa e mindre snygga... och andra... mer.  Haha. Så jag och Eva kom på världens bästa idé. :D

Istället för att lägga in alla kort i vårt lilla register, kan man änna plocka bort vissa av dom och lägga vid sidan av (det är ju onödigt om de "mer snygga" skall ligga där, eller hur?), och istället lägga dem i...tja, förslagsvis sin egen jackficka. Olagligt, tänker ni? Ack nej, hur smart som hellst. När denna person sedan kommer till receptionen får de istället för sitt kort vårt telefonnummer, typ mitt...för där finns ju kortet, daah :)
-Förmodligen världens bästa snilleblixt, u knooooow!

Å nä, ingen risk att vi konkurrerar om dem, det är ju trots allt 40 år mellan oss två, så förhoppningsvis får jag åttiotalisterna för mig själv ;) Moahaha...


Hadegötthaaaaj!

Och när vi ändå är inne på ämnet, var en inga-namn-nämnda lite väääl trevlig idag. Haha. Herrenadå. jaja, det är ju Valborg. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0