Vem får höj- & sänkbara skrivbordet??

Jag har, på två soliga dagar, blivit lite utav en promenad-tant. Hjälp så tokigt! Igår gick jag en fruktansvärd omväg ner till Tummen (1h10min!) och idag tittade jag till Sillvik och sedan vägen om Lilleby och hem igen. Det var visst över en mil O__o fast sen tog det ju 1h25min också. Å snabbt gick jag! Wöhöö. Men jag hade fint sällskap i form av Valle, Jeppe, Ola och Kalle.

På podden asså. Vi snackar Hej Domstol! Så jävla fantastiskt bra vettni. Jag tror ord är här överflödiga.. Tyvärr sänds det inte längre, sista programmet gick januari 2007, men det lever minsann kvar ändå. heja heja! Jasså ni har missat det? Här får ni lite "örongodis" (som folk faktiskt sa ...typ år 1997?) :

Örongodis 1: Silkeskalsonger
Man kan ju t ex lyssna lite på hur Jeppes silkeskallingar sitter. Och hur är det nu, ska kallingarna upp eller byxorna ner?

Örongodis 2: Valle blir skjuten
Nu; lite action!! Gangsterfilmen, släng dig i väggen!

Örongodis 3: Kräkvisan
Och slutligen...klassikern! Om ett fint kärleksöde.


Nä shit, nu är här en pappalångben som surrar och vill åt min ljusa bildskärm. Bäst att gå och lägga sig!

Godnatt! : >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0