Coola Killar...x5?

100m-finalen idag bör bli fett jävla ap-historisk. Såg ni den eller? Bolt?? Herrejävvlar. Den killen asså. Först har han vääärldens skönaste inställning och skojar med allt och alla innan start. Hallå, det är OS-final har du inte fattat det? Sen när väl startskottet går bara leker han med de andra snabba köttbullarna. Och sista...15? metrarna ska vi inte ens prata om. Ingen armföring, nä dom är rakt ut, sen slår han sig lite på bröstet och typ hoppar sidhopp in i målet och...tja resultatet? Överlägset OS-guld och nytt världsrekord. Såklart. I nollvind förövrigt. Och med vänster skosnöre som gått upp. Jävla idiot-perfekta sprinter-apa. :D Jag satt å rös hemma framför teven. Seriöst. Jävvla skön kille asså. Lätt att man ser fram emot 200-finalen om några dar :)


Efter det drog jag in till stan och Kulturkalaset och.... Arvingarna!! Whöhöööö. Fett najs! Bäst ikväll var Bo Diddley och Eloise-allsången och mitt och Therese desperata försök till att komma ihåg Det svär jag på-koreografin. (Se och lär!!) Det gick väl sådär x) Eftersom vi gapat och dansat så mkt var vi tvungna att få nått i lilla maggarna. 2x langos /2 fick det bli. Jag och Anna delade alltså på två smarriga Langos, en med ost å skit å en med sylt å grädde, mmm :) Sedan tillbaka till Arvingarna och svängga di lurviga en sista gång innan curfew. En mkt lyckad och mysig kväll, tack Therese och Polly!! :)



Puss så gonatt! : >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0