Trivsamt öde

Sitter och har det ganska lugnt i min lilla (fast egentligen är den inte så liten... :O ) reception på Volvo.. Sista veckan av industrisemestern är här och det märks att många fortfarande tror det är sommar ute och därför har ledigt. Det blir mest att man får småtjöta lite med folk som kommer förbi av egentligen ingen anledning alls :) Men det är lite skönt.. folk är ju trevliga i alla fall. :)

Måste säga att jag blev mkt mkt glad igår när en fin "barndomsvän" skrev till mig på självaste Facebook. Töntigt kankse, men riktigt jävla skittrevligt ändå!! :D Vi har inte setts på 9 år (!!), det är mycket och alla knäppa minnen kom tillbaka. Hon är ett år yngre än mig men vi gick i samma klass på lågstadiet (en 1-3:a). Sen flyttade hon till världens alla hörn och försvann från lilla Torslanda.. Vi (tillsammans med två andra i vårt dåv. coola gäng) spelade in musikvideor, dansade oss galna till Spice Girls, byggde snöiglos som vi trodde skulle hålla att typ...bo i.. (vilket de inte alltid gjorde) och typ varje rast sprang vi hem till hennes hus bredvid skolan och åt godis eller yoghurt :P Haha, vilken fest! :D Som sagt mycket kul sånt. Heja Carolina! ^^,

Och tack för dom oerhört fina Dr.Phil-lika tipsen man fick från Patrik igår, haha! Så klok trodde jag inte någon så knäpp som du kunde låta, men ack så fel. ;) Nu skall jag följa dom till punkt och pricka. bannemej. Som tack för det, en öl. eller va va de vi sa? Damn it :P

Nu ska jag äta lönch. Hej på ett tag!


Man kan förresten tycka att det är orättvist att Therese och Linnea åkte iväg till Bulgarien idag å en vecka frammåt för att chilla i solen. Jävla softare där, bruna kommer dom säkert bli också. Lagom till att mitt solbrända flagnar av O__o   Haha, men ja gillar dom för det. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Phil

WOW! Jag nämns i en blogg. Nu kan jag dö.

2008-08-16 @ 02:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0