Sport med liten kines

Vill börja med att följa upp gårdagens inlägg med att säga att Persson tog sig vidare ytterligare en omgång i OS-turneringen. Nästa möte i semin kan dock bli lite knivigt. Möter världsettan dårå, och som om inte det vore nog är han kines också... Så vi får väl se, klockan bör i varje fall ställas på 4:00 i natt om man vill vara me dom lite action!! ;) Vill nog påstå att pingis är en mycket förträfflig publiksport. Fett mycket roligare än ett gammalt dassigt höjdhoppsskval eller nån himlans bronsmatch i fotboll. Det händer ju tamebaklänges saker hela tiden, å snabbt gåre också. Snabbt snabbt! Å dä bra dä. Vågar ni hålla med?

För att fortsätta på temat "Sport-med-liten-boll" vill jag göra er uppmärksamma på att Island (detta lilleputtland) är i OS-final i handboll!! Jag har tidigare tjötat om att det är en mycket fin sport, både att se på och att spela och även om inte Sverige kvalade in till årets olympiska turnering är det med intresse jag följer den. Hörde ni den isländska kommentatorn efter semifinalmatchen? :D Tihi. Vi hejar på er imorgon!

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Det blev en trevlig dag på jobbet, sedan hem och iväg till lilla läkarn å ta EKG. Ojämt och dant, jag tror mitt hjärta går i tretakt :P Vi får se vad dom säger om någon vecka då gamla och nya EKG skall jämföras...

Nu kankse sova. Eller se en film? Det får bli min impulsköpta Harry Potter and the Order of the Phenix i sånna fall tror jag.

Vi hörs! :)
/Jossan


När skall jag bli friidrottare igen? :( Jag vill NUU!

Kommentarer
Postat av: Nisse

yes, Photomatix ere. Sen lite extra pill i PS

2008-08-25 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0