Mitt liv som gran :o


Idag har jag släpat en gran.
I receptionistmundering. Jag alltså, inte granen. Granen var bara barrig, i alla fall i början av vår färd. Väl framme vid Gods låg allt barr på marken, som en snigel lämnar eftyer sig slem å klegg, lämnade vi (jag och granen..och Hanna som hjälpte till:) ) efter oss barr. Barr barr och åter barr. Kändes inte riktigt som en receptionists uppgifter att leka skogshuggare, men vad gör man inte..många fina kommentarer fick vi i alla fall - alltid nåt!

Efter jobbet vart det sale på grejer från Brand-shopen på VCC. Jag fyndade två fyndiga termosar och en scarf...och nått mer. Jag minns inte riktigt faktiskt. De e rätt rörigt nu, jag glömmer ungefär hälften av allt ja inte ska glömma. Ganska sådär odds på det änna. Men de e en rörig tid nu liksom. Allt händer på samma gång. Plus lite annat också, som om inte det vore nog. Jag är trött och helt förvirrad, ska bli sååå skönt att få helg och lördag. Då blir det chilla i soffan och shåpping...bland annat. men först tre fullspäckade vardagar! Imorrn PVH halv åtta till halv fem - yippie! Märk ironin.

Godnatt om ett tag.


P.S. Jag ska aldrig! ha en riktig gran i mitt hus. Plastgran ftw. Hata barr. Hej!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jäkla budgetgranar om de barrar. Kvalle-gran och sockerbit i vattnet är bästa botemedlet mot barriga golv.

2008-12-17 @ 22:02:42
URL: http://som vanligt
Postat av: Therese

Plastgran is the shit!

2008-12-18 @ 18:58:56
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0