Jag tror jag gillar den

Iaf den delen av mig som är lite tragiskt små-emo och den som är schlager-nörd. Och den som på nå't vänster gillar Lasse Lindh. Och den som är svag för sånna fjantiga refränger.

Hmm.. nu är klockan snart tre, kanske man borde sova lite, (Ja, det borde man!) skall iaf göra ett försök nu, hoppas man kan sova lite bättre än igår :) (joorå, det ska nog gå..)

Dåså, här kommer en töntig men fin låt;
(Kolla speciellt in hans små "benkickar"(?) efter 2:30 hohohoho xD  )


Pöss på er ^__^
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst e den lite go va :)

2008-02-28 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0