Purchasing

Blev lite dötid mellan frisören och träningen så hoppade runt bland lite affärer. wihooo :):)

Köpt blev:

En grå/gul puma-T-shirt
Svart bas-linne (orkade inte ens prova, men hoppades på att strl 36 skulle sitta fint, så den fick det bli. Å den passade visst :) Så nu har ni ingen anledning att inte köpa mig kläder förövrigt, nu har ni ju tom strl... hihi)
Knall-lila nagellack
Almanacka 08/09
En pärm att sätta alla viktiga papper i. (med vit rygg så den matchar nya make-overn lilla rummet ska få ;) )

Sen fick jag också hem de böcker jag beställt från Adlibris. Det var två böcker om USA's utrikespolitik och historia och annat sånt göttit dravel.. Jag vet ju inte exakt än vad de handlar om eftersom jag inte läst dom än, men ändå, hihi! Det är änna dom vi ska ha på kursen i höst iaf...om jag kommer in asså, men jag hoppas på det! (:


Pärm, almanacka, Promised Land Crusader State & Ideology and US Foreign Policy

Det blir med dom jag kommer underhålla mig själv imorgon då jag fått ett heldagspass i PVH. Höjöj. O_o Underhåll gärna en mig med dumma mail och sms under dagen så blir jag glaa, hiho.

Nu blir det läggdax! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0