Ja!

Joorå, det blir WTAI trots allt :) Jag och Therese har letat och letat och ringt och bokat och letat och bokat å letat billiga festivalbiljetter, tågbiljetter och övernattningar. Å tillsist hittade vi alltsammans, duktiga oss! :) Blir först en trevlig avstickare till Katrineholm på fredagen, sova där, sedan självaste Stockholm på lördag och söndag, övernattningen den natten fixar vi med fancy hotell ;) Gött!

Å helt plötsligt Simon baah amen jaaaaa ska ju också diit, härmis-apa-Jossan!! :O whöhööööö. Då vet jag en till som skall dit iaf, wop wop. Ere nån annan med - säg till vettja (med risk för att jag ringer och våldgästar i festivalpacket...)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Johan

Förstår inte hur du har råd (eller gööör jag det) med sånt här med tanke på hur lite du jobbar :O

2008-06-12 @ 21:41:01
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0