Fia med knuff, friidrott och handboll

En ganska skön helg. Igår tillbringades kvällen med Robert, Emily, Christopher, Maria å Polly. Blev en del strövandes i stan innan vi tillsist hamnade på själva Flying Barrels och 2-mannalags-fia med knuff-spel :D Jag vågar påstå att Team Jossan/Robert vann... vi ledde iaf stooort innan Christopher förstörde spelet, haha :P

Idag träning på Slottskogsvallen. Skönt som fan. Å varmt som det också. :) Testade baksida - rackarns öm men funkade ändå. Efter ungefär en timmes löpskolnning :P

Nu är det OS-kval på teve. SPÄNNANDEE!! :D (Handboll asså för er som inte visste)
Det för minnena tillbaka till 2000 i Sydney med klassikern "Gurkburk" (låten alltså), himla fin dänga, med Bengan som vokalist, höhö! Minns hur vi lyssnade på den i datorn i klassrummet på mellanstadiet. kan texten än, hehe! Åsså såklaart EM 2002 när vi vann guld. Följde varenda match. Handboll var riktigt kul. Älskade att spela det. Var i samma veva som jag slutade dansen å ville börja nått nytt. Valet stod mellan handboll och friidrott. Resten vet ni. Var till och med i Scandinavium och kikade på Cupvinnarcupfinalen mellan RIK och Ciudad Real...Ciudad vann... men det var kul ändå!

Minns fortfarande sms:et jag fick av Maria precis efter slutsignalen gått i EM-finalen. En del av sms:et löd, mer eller mindre exakt: "Jävla danskar, dom punkta ju Lövet hela matchen, han kom ju inte loss!!". naaaw tider. Matchen ikväll måste vi vinna eller spela oavgjort för att gå till slutspel. Hoppas hoppas!

Handboll på teve - och jag trivs! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0