Untitled

Idag blev en dag utan att få gjort egentligen något nyttigt, förutom att kankse sova då, för det blev det en del av vill jag lova:P Vaknade sent sent sent av att morsan ringde och skulle fråga nått, minns inte vad, så seg var jag:P Haha, å förresten gjorde jag nåt man verkligen inte borde göra; svara på sms i sömnen!! :P haha, har typ alltid på mobilen även på natten, å de e ju bra liksom, på nått sätt, men inatt asså... ja vetefan. Simon hade iaf skickat mig nått vid fyratiden i natt, som jag lite halvt hade svarat på sisådär en halvtimme senare. Allt som allt hade jag fått 3 sms av honom, varav jag öppnat två och svarat på ett. Men minns jag något av det? NEJ!! haha :D Snacka om att jag fick en knäpp när jag upptäckte det i morse, haha. Å efter jag skickat det sms hade jag fått till svar ungefär "Är du full eller?" haha, så så jävvla smart kan det ju inte ha varit som jag skrev direkt. HAHA :D Nu vet ni hur det kan gå, får se om det blir en repris inatt då...

Förövrigt var gårdagen mkt trevlig. Det blev en midsommar at Emily's place tillsammans med Christopher, Robban, Polly och Annika. Tidsfördriv blev bl a Twister och Singstar - mkt nöje!






Imorgon har jag faktiskt tänkt träna igen. Eller, iaf komma dit och kankse vara ombytt. För nu har det här med friidrotten verkligen spårat ur. Trodde inte det skulle bli så över huvudet taget, iaf inte på ett jävla tag:P Men men.. nu är det så iaf och jag kan klaga och skylla på en person eller vädret eller klubben eller skadan eller motivationen eller träningskompisarna eller vad fan som hellst, för det har då inte varit lite. Men det tjänar egentligen inget till. Jag blir fan deppig utan friidrotten.. man märker det när man är borta från det för mycket. Så nu får jag försöka styra upp det på bästa sätt, förmodligen blir det en ensam fight å det kommer nog inte bli varken lätt eller kul hela tiden..men så får det bli. Till vintern ska jag bokstavligt talat vara på banan igen. Vi kan väl hoppas och hålla några tummar iaf....för det här är INTE roligt :(

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Sara

keep up ! (:

2008-06-22 @ 00:24:16
URL: http://holmgrenrunning.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, sms i sömnen brukar gå sådär ;)

Don´t give up the friidrott! :)

Pöss

2008-06-23 @ 12:17:28
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0