Li'l muscle scream

Kom ganska nyss hem från träningen. Hojoj säger jag bara, det som skulle vara ett "kom-igång-pass" kändes inte riktigt som det ändå kankse.. MEN liksom, ja kunde fan inte med att mesa med vikterna idag, som alla andra verkade gö, eller så va ja bara så himlans stark va..haha inteeeeääääh. ;) Nänä, men det kändes ändå hyfsat gött idag, trots att jag fick kramp efter typ 3cm på "finnen", men det hör la till kankse :P. Fett nöjd är jag iaf med dagen :) Sååå gött att komma igång igen, hur knäppt det än låter... Nu jäävlar skall här friidrottas ;D

Ligger i soffan å degar nu, men kan bli svårt att gå upp härifrån sedan, eftersom i princip alla muskler ger ifrån sig små skrik av utmattning >_< *pheew*

Längdhopp Nerja


Det blev mycket tevetittande från Valencia i helgen. Coolast där var nog ändå Berntssons 7,26!! Fett bra va, bara typ en sekund från mitt pers, haha nä riktigt så illa e det väl inte (snarare typ 8/10sek ifrån nu, illa nog kanske :P..) men ändå, haha. Och Holms guld såklart, den lillgamla lilla spänstgubben. Lite imponerad måste man ändå få vara! :) I övrigt har jag blivit kär i Naidie Gomez längdhopp. Och i Tomlinsons roliga hår. haha... Och säkert nåt mer knäppt.. haha vadvetjag.

Inte så kul däremot för Stanislav Ojilars och Liu Xiang. Dom bänga Valencia-funktionärerna spelade ju Chiles nationalsång (i stället för Kinas...) och hissade Litauens flagga (i stället för Ojilars Lettiska) under prisutdelningen. Haha. Herreguuud. Jamena, halååå sånt hände ju liksom inte i Göteborg för typ 1½ år sen därvifunktionärervasåhiiiimlabra, daah. :D OCH liksom då fick ju vi infodistrubutörer/pressvärdinnor faktiskt en heeel artikel i tysk press om att vi va såå jettesnela å pråfsiga. Hihi. Oj hjälp, jag skröt just. O__o Förlåt? Jaja, shit happens.. =P


Ha det fint!
/J. Valley Twig


P.S. Nej, inga fler keps-namn upptäcktes.. Fortsättning följer i OS i Peking...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0