Riktiga män!

Var med Polly idag (precis som det inte räckte med henne igår, nej nej!). Eftersom det är Konståknings-VM i stan nu så drog vi dit helt enkelt, och idag var det herrarnas kortprogram på tapeten (eller säger man "isen"?). Jag är egentligen inte hutlöst kär i konståkning, men säger definitivt hellre ja än nej! (: Inte alltför dyra biljetter och bra platser fick vi ändå! Å jävvlar.. sååå bra var det. Den stämningen å allt. mjjjaaaaooow va najs de va :D Och självklart tog jag tillfället i akt och langade med mig min kära EOS för lite fina pix, blev ca 300st tillslut... :P Lägger la ut ett antal av dom på bilddagboken sen, men här är några iaf! Blev ändå mycket nöjd. Med både fotona och showen", haha!


Vi kom fram till det, att sånna konståkare nog måste vara bland det coolaste. Blir inte ens fjolligt, trots alldeles för tajta trikåer (där ligger ifs även friidrottare illa till :S ), rosa skridskoskydd och glittriga paljetter och fjädrar här och var. Fatta va balla dom e eller, massa graciösa, starka, modiga (jag hade ALDRIG vågat hoppa som dom håller på iaf :P) å så coola. Haha! WÖW. Så de så! :D Sen gjorde ju inte publiken det sämre heller.. För det är verkligen en publiksport, hur man än ser det.. Men bäst e änna å se de Live, fattade jag idag, musiken, stämningen, åkningen, hoppen, kläderna :P Gött vare! :) Hehe, nog om det ;)

Nu ska ja änna sova, blev alldeles sent ikvällO_o Får ge mig själv en fin sovmorgon imorgon vettja!

Pöss på er å gånaaaaatt änna! : )

Kommentarer
Postat av: Johan

Shit, Cloverfieldkillen är pissed off!

2008-03-22 @ 10:24:44
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Jossan:)

Linda här, hihi.. om du kommer ihåg mig.. Adrian går i min klass, haha:)

Glad Påsk

2008-03-22 @ 13:14:53
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Johan

Najj, han är ju pissed off på bilden du la upp. för det är väl han som står och snurrar i luften där va?

2008-03-22 @ 16:38:09
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: madde

wheeey låter som din nya drömkille. En konståkare. :)
glad påsk påre

2008-03-22 @ 17:17:59
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se
Postat av: madde

Tjohow.
Vilka ställen har du tänkt att höra efter på? PÅ ataljér kanske?
Mja just det ja, ska dit på måndag. Ska börja att jobba där med lite marknadsföring. Får se om jag lättare då kan få in en fot i att fota för dem sen också. Vore riktigt kul. Var du på Mando när de spelade i gbg sist?

Pöss

2008-03-22 @ 18:27:26
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0