Som Robinssons kåmpis

Världens tråkigaste pass idag - ÖK. Förjagärsåkasspådet. >_<
Helt deppig å tråkigt nere bläeäeh.

Köpte mig iaf två böcker "när jag ändå var i stan". jPod (Douglas Coupland) och Skumtimmen (Johan Theorin) hette dom. Och nej, det var ingen bokrea fattar ni väl.

         image12            image13
 

Nu är fastrar och folk hemma här. Systern fyller sjuukt många år serrö. Så de så. Så ska ner och vara snäll mot dom litegrann. Nu har dom visst samlas kring Let's Dance på TV, så så får det väl bli då :P Tårta snart oxå, gottigott : )

Å imorrn ere Melodifestival, det blir gräjjer, det!! : )

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0