Vinterland...i mars

Idag sög änna. Den började sjukt skevt om inte annat.. Påskdagen idag, och ett stängt FIH, men ändock träning. Eller? Så brukar det alltid vara iaf, att man tok-skiter i helgdagar osv. MEN idag...stod där bara två små människor utanför hallen å vänta - Raz å Karin. Å eftersom Karin inte skulle köra samma pass som oss vare bara ja å Raz kvar, va.. Backträning idag bland annat. Men fuck va de e inte va varken kul eller lätt att genomföra idag. Hela jävla säldamsbacken var ju full av människor å tanter och hundar och barnvagnar och korvkiosker och..ja du fattar. Sög gjorde det. Å efter två lopp fick Raz ont i asset - dvs inga mer lopp där inte. Whoho... så var jag bara en :S Å efter hälften av loppen gav även jag mig. FÖR jag var inte anfådd det minsta och låg förmodligen långt under vilopuls... Baaah. Så den träningen kan någon ju stoppa upp... ja ungefär där Raz hade ont, fast på sig själv. huh! (Ingen Marc idag heller...nu är det snart 5 veckor sedan jag såg honom sist. . .)

image20
                                                                        Trollrunan - by night

Å sen orka jag inte gö nåt socialt, speciellt inte i stan.. som det nästan var tänkt. Så pulsade ut i snön litegrann istället. Mysigt. Men frös om fingertopparna O_o Jag måste fixa varma smidiga små vantar...eller så väntar jag till nästa vinter.

Nu skall jag fortsätta rita seriefigurer och annat påsk:igt. Lyssna på Pang Prego från idag med.

Hejs!


Mgaaaaaaaaaaaaaaah va jag blev törstig nu : O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0