Bäst idag: massage!

Dunk dunk..dunk. Huvet. >__<

Haft ont i hövvet i princip konstant sedan två-tiden. Har fått i mig alldeles för lite mat och sömnen inatt var ju inte tok-lång direkt.. Började jöh 6:30 idag :O Sheeet, det är inte den Jossan ni trodde ni kände kan jag lova. haha :D

Idag var jag i PV-portens reception.. stor skillnad från flashiga VAK ska ni veta, men funkar å va i nån gång då och då. Blev rätt mycket chill med vakterna i deras lilla bås ifs, de e ju bra, haha. Herregud, dom är ju galna :D Näämen softa typer fan. Kl 15:00 fick jag sluta för dagen, tidigt värre.

Sedan drog jag till Rambergsvallen och körde ett litet sprintpass änna. Hade hela arenan för mig själv, trivdes så jävla bra, haha! Det var varmt som satan (=dvs yttepyttelite kläder =dvs friidrottssomrigt =dvs gött), och vad man än kan säga om min fd Kville-tid så måste den ha satt lite bra spår för när jag sprang runt där på vallen kändes det härligt på något sätt. Passet gick, under omständigheterna, bra.

Skyndade därefter vidare till Stefan för lite knådning. HERREJÄVLAR. Ont gjorde det. Men nyttigt som fanken. Blir te å återkomma om nån vecka. Wop!

Sen va ja så trött å hungrig å ont i huvet å hungrig så ja-vet-inte-vaaad. Hade nån fått för sig att göra nåt dumt mot mig då hade jag inte varit jordens sötaste människa tillbaka änna. Energi behövdes. Jag kunde tänka mig vad som hellst; socker, fett eller atomklyvning, whatever. Blev lite blandat. Gottimums.

Ha de fint, imorrn har jag "sovmorgon" (börjar 7:45).
Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0