Gött vare

Stenungsund i helgen. hade litet mini-läger med IF Kville
och deras ungdomsgrupper, bl a den jag är tränare för om
veckorna. Trevligt var det, mkt kul! Vi var ungefär 90 barn och
10 tränare, förutom mig, Emma, Oskar, Linn, Karin,
Bea
, Carro, Jeremy åsså de övriga ordinarie tränarna för
grupperna.

Vädret var sjukt fint och jag lyckades få en finfin bonnebränna dessutom :D (Värr var kankse att denna bränna kom från ett linne...blåvitt sådant.. Kville, mgaaaah. Va tycker man om det nudå? :P) Eftersom dom här grupperna tränar mest inomhus i Björlandahallen, fick vi passa på att göra så mkt utomhus-grenar som möjligt. Jag fick visst huvudansvaret för ...SPJUT :D Å jävvlar va bra det blev, haha. I know spjut säjjer ja te daj! ;) Eh, det funkade iaf, de intet ont anade barnen och deras tränare verkade tro att jag minsann var specialicerad på grenen... så varför inte :P

Vi fick dock dela arenan med ett gäng fotbollsgöbbar. Tog nåra kort på uslingarna...mest för sakens skull. tjalalaaa..! Fler sådana kommer förmodligen att kunna ses här så småningom. Synd bara att lagets snyggast spelare skadade knät och stapplade ut efter typ intemångaminuteralls :P Haha. Rackarns.


       

Stället där vi åt och där övernattningen var var på Stenungsön, någon kilometer bort. Hade mkt starka aningar att det skulle vara på exakt samma ställe som vi hade vårat klass-läger i 6:an, å...japp såklart var det det!! Haha, lite kul ändå, massa små minnen kom tillbaka. Maria, u remeber?? ;) Vissa barn tvingade vi att jogga dit, medan de flesta tränarna och några barn åkt ebil. Jag Oggy och ett stackars barn kapade Mats bil, tog ifs ett tag innan vi hittade dit, åkte ut på Tjörn å vevade lite innan vi hittade tillbaka haha. Skyller dock allt på Oggy ;)

Det hela var en trevlig vistelse, trots bonnebränna, delad arena och fruktansvärt mycket pollenallergi. Yihooo :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, va skoj att du fick återvända ti de kära stället :) Inga myror i sängen den här gången eller? ;)

2008-05-26 @ 15:07:28
Postat av: Emma

Ja skyll bilfärden på kärestan bara.. Det var väl du som var kartläsarn i familjen eller? =P

2008-05-27 @ 23:04:08
Postat av: Jossan

Maria: nepp inte en enda, vad jag vet änna (sov ifs inte över, men ändå. . .)Hihi.





Emma: KÄFTEN :P

2008-05-28 @ 23:38:46
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0