I ESC-tider

Hög tid att börja ladda upp inför årets Eurovision Song Contest vettja! Även om  tävlingen inte är riktigt som förr (och med förr...menar jag verkligen "förr..se själva nedan) har den ändå en löjligt stor plats i hjärtat. Så nu när  det bara är veckor kvar sitter några blogginlägg som det här på sin plats. Förmodar nämnligen att mina kära läsare har alldeles för lite vetskap om detta fenomen ;)  Lyssna, upplyses och njut!

Börjar med allas vår Cliff Richard:


Man kan ju undra vem Austin Powers inspirerades av.... ;)


För den okunnige; Englands ESC-tvåa -68 efter Spanien.

Kommentarer
Postat av: Maria

Heheh...ja nu börjar det ju dra ihop sig. Kan inte säga att jag känner mig så jättepeppad i år efter förra året. Men som vanligt har jag ju ett favoritland, även om årets inte är så jättelik lilla Cerradas, men åh så härlig ändå! Åhh åh åh I...

2008-05-11 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0