Sååååå nära O__o

Dagen började bra, fick en fet dipp mitt på när inget gick som det skulle sen rätade den änna ut sig framåt kvällen.
Var såååååååååååååååååå nära å persa i frivändningar idag, fett oschysst å inte fixa det då. Julia också, baaah. Jaja, vi höll modet uppe trots allt, haha :D

Orkar inte kladda ner en massa ointressant känslodravvel idag, så det får räcka sådär änna. Perfecto!

Förresten, kolla va blond jag är. tjalalalaa. Å trött, haha se bara :P
image45

Med dom orden, och gudomligt vackra *hrrm hrrm* bilderna, säger jag godnatt för idag.
So long ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

hundrufs! och ointressant känslodravvel är grymt intressant. våga!

2008-05-13 @ 07:08:44
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: madde

vad har du för äckelobjektiv på din kamera? det kan väl inte var kitobjektivet du tagit dessa bilder med??

2008-05-17 @ 13:02:26
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0