Som en balkanballad i innehåll ungefär...

Herregud vad varmt det är. Här inne asså, i rummet. Har ändå haft öppet fönstret hela dan å puttat in en massa "kall" luft, men nääe. Förresten kom jag på att myggor gärna flyger in den vägen, hade en rackare här inne förut.. (förintades dock snabbt... 8-) moahaha )

Dagen har i princip bara bestått utav träning ...och allt däromkring. Jävligt segt faktiskt. Motivationen är i botten. För det mesta faktiskt, baaah. Å vafan ska hända i höst liksom? Pallar man plugg? Eller "nåt annat"? Eller ingenting? Kommer alla plugg-sökande-kompisar-i-andra-städer försvinna å flytta iväg dom också? Varför fattar jag aldrig nåt? Å varför är det jag faktiskt fattar, sånt jag egentligen inte vill fatta? Blir det ingen Europatåglufffaständåinteluffresa nu då? Å tillsist, varför fattar jag inte att det bara blir varmare om man har strumpor på?:O AV , ska dom!!! På stört. Stora frågor...små små svar (som likt en exponentiell kurva går mot..noll).

Helt ledig i veckan nu ett tag iaf. Är jag värd tycker jag ;) hihi. Veckan ser ut som följer (exkl träningar, dä blir för mkt text då...)
Imorrn: vakant.
Tisdag: se ovan.
Onsdag: Björlanda-leka-tränare en ytterst kort kvälls-stund.
Torsdag: kanske snuths (nej, det är inte träning - det är tortyr...) + kanske GAS?
Fredag: någon form av "Gratis-mat-och-dryck-på-Rondo-jobb-partaj"
Lördag: GBG-varvet...vilket jag nog ändå inte kommer följa, förresten.
Söndag: vakant.

Med resrvation för ändringar. och uppdateringar allt eftersom...


Och när vi ändå är inne på att klaga kan jag få avslöja en av de sämsta(!!!) låtarna just nu; 4minuites med Madonna å han Timberläjk. Jag får typ....grönlila fräknar på hälarna, så dålig är den. O__o Den spelas ju heeeela tiden med. Överallt och varsomhellst, till och med i käresta Pang Prego.... Huvvaligen.


För förtydligande:
1.
Tro INTE att jag klagar på värmen i sig.. nejje, de e grymt götti med lite sommar, whihii. Heja ! ^^,
2. Nej, det där jag sa om fräknarna...var fruktansvärt påhittat. Vafaaan liksom!?
3. Imorgon eller nästa vecka kankse det kommer ett roligare inlägg. Don't miss!

Kommentarer
Postat av: Johan

gaaaaaaaaaaaaaaaaaas.

2008-05-12 @ 07:10:47
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0