Wernbloom - I love you!

Kl. 13:58:

Sitter av lite lite tid i min myspysiga reception. Har varit här sedan typ 06:20 och skall stänga 15:00. Stundtals är det sjukt mycket att göra här och stundtals...hm, låt oss kalla det "inte ett skvatt att göra" Man liksom bara sitter av lite tid sattsäga.. Nu för ett tag sen var det en sådan, mindre hektisk period. Då kan man till exempelvis underhålla sig med att gå in till vakterna i dörren bredvid och tjöta fruktansvärt mkt strunt å äta fredagsfika eller så sitter man å ugglar framför lilla datorn. Nu sista halvtimmen har jag gjort det sistnämnda. Mest besökta sidorna idag är, förutom de VCC-intranätrellaterade sidorna, följande;

Myspace - musik måste man ju lyssna på
SMHI - fastnade nån kvart och kan numer allt om högtryck, åska, havsis och annat vädermatnyttigt. Jag blir farlig i TP...
Addici lönegojs - lön måste man ju också ha (precis som musiken. . .) :-o

och slutligen...


Pontus Wernblooms blogg - på GP :D:D:D

Moahah, jag älskar den. Att en tillsynes så töntigt fotbolls:ig (fotbollsig - nyt ord?) yngling kan vara så underhållande hade jag svårt att tro. Ja menar, man har ju alltid gläjds och skrattat rått åt hans alltid, lika dumroliga ansiktsuttryck och poser in action.. men det här :) Mwiiiheihei. Läs förfan!! Oavsett hårfärg, klasstillhörighet, skostorlek eller klack-tillhörighet (vi snackar fotbollslag-klack.. )
Mannen
Kl 23:52:

Efter jobbet chillade jag med Raz. Han är knäpp. Käkade thai i nån park, shoppade "finfina" skor ;), letade kamera och annat trevligt. Sen drog vi hem till mig och festade till det ordentligt må jag säga - feskbullar , TALANG 2008 & Oceans Twelve! SÅFT.

Imorgon skall jag sova läääääääääänge. Tlött nu...
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0