Litet flängdjur

Hej!

Oj vad jag har flängt runt idag! :o
Först vare gruppträff i skolan. Jag och tre killar jobbar på en finfin medieanalys av terrorism. Under kontroll vill jag påstå! På torsdag äre redovisning.

Sen åkte jag till Gitarrgatan och spanade in lägenheten ;) Mamma var där med. Vi fixade lite basgrejor och piffade så gott man kan när gamla möblerna fortfarande står kvar typ allihopa. Ser fram emot när man får sätta sin egna prägel påde små rummen :) Imorgon ska vi till IKEA å shoppa lite småttit, tihi.

Det blev det sedvanliga sjukgymnastbesöket efteråt också. Dagens favoritövning - finnen!! ...efter typ fyramiljoner andra övningar :o Heja! ;)

Imorrn är det Volvo-jobb. Å till helgen kommer Therese hem för ett litet slag :D Wihooooo.

Puss på daj. Å daj. Å du mä! Å du! Ååh.. nä. okejdå. Pöss. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0