Nästan helg.

Åååh. sitter å ska betala en massa räkningar å e allmänt bitter. Lämnade in sista tentan för kursen också, en åttasidig B-uppsats om kriget mot terrorism - yippie! Det har varit en jobbig kurs...faktiskt. Hoppas hoppas man blir godkänd så man kan lägga den bakom sig :P Godkänt borde jag väl kunna få iaf^ Kan passa på att skryta lite förresten, fick faktiskt VG på förra deltentan, mwihihihi (på universitetet är det det högsta man kan få...) :D Sjukt stolt och glad blev jag iaf :)

Skulle tränat idag i FIH, hade med mig kläderna å allt men ja bangade å åkte hem... :S vet inte varför, det känndes bara inte rätt å dra dit idag:S Det är med lite knepiga känslor man går in i FIH och kör sina halvdana pass med "nya gruppen" faktiskt... Men det är väl inget man kan göra åt ifs. Bara acceptera eller skita i det. idag gjorde jag det senare...

Tog förresten lite najsa pix igår på solnedgången. Helt rödorangelila var det, jättefint! :)



Imorgon ska jag laga ett hål i en småtyken hörntand. Sen drar jag nog till lägenheten och övervintrar helgen där.


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: madde

Njee jag köpte ett dyrt objektiv för ett tag sedan. Åhnej så mesiga ska man inte va, det ska bli en canon 5d i sådana fall :)

2008-11-27 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0