Oh crap!

Det är ungefär vad vi kallar det alltså. Projektet. För er som undra. Alltså lite kläder, i första hand ett par klänningar som skall sys upp. Har suttit å pillat å ritat lite ibland å då kommit på dom mest knäppa kreationerna. Så på jullovet var det tänkt att dom skulle sys upp, iaf en av varje, kankse två. Sen kan man ju kolla intresset om nån vill köpa ett ex, å ja... fortsättning följer helt enkelt. Här är vad jag lyckats skissa ner än så länge. Vad tycker ni? :) Eller ser det bara heelt galet ut?



                    crap.








P.S. Lite galet är okey! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

de var balla !! mest gillade jag den längst upp i vänstra hörnet. (:

2008-11-20 @ 10:12:42
URL: http://holmgrenrunning.blogg.se/
Postat av: Remina

Hey Jossan!

Shit, det ser ut som att du är riktigt bra på att skissa. Ser ut som konstverk för mig. Är så jävla kass på att rita. Dock kan jag inte få bilderna förstorade :/

2008-11-20 @ 10:50:59
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Nisse

Fan du e ju grym på å rita dude! Tummen upp

2008-11-20 @ 22:58:48
Postat av: Linn

Jättefint jö!!!

2008-11-21 @ 16:27:36
Postat av: Peo

Tycker allt såg skitbra och snyggt ut. Men det kanske var för att modellerna var så snygga.

Det här kommer bli sålt!

2008-11-26 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0