Kalenderkaos

Jag vet knappt vilken dag det är. Men jag vet att det är söndag idag.

Va å beffade lite i FIH förut, lite frivändningar (ringrostigt, men lagom stabilt ändå!), koordinationslopp (ingen smärta iaf, håååållla tummarna) och en sjuhelsikes massa baklårsrehab. Det var trevligt. Trött och hungrig blev jag också. Lagom många på träningen var vi idag och lagom snella var dom med :) najs.

Både bra och dåligt att ha en almanacka har ja förresten kommit på. Dåligt för att när jag kollade i den idag upptäckte att inget jag planerat in i veckan passade in med det andra (det som redan innan var planerat asso) och helt plötsligt kom allt i fel ordning och mitt lilla huvud blev kaos så smått. grrrf >_< MEN det är ju bra med almanacka också eftersom jag annars inte hade kommit på att att jag varit helt fel ute i min veckoplanering. Såatttee.. vi får väl se vad som händer i veckan :P Vissa dagar smocktokfulla å andra.. ingentiiiing. Tjalala.

Fick just reda på att en ny hemtenta ska in på torsdag, jag som precis lämnade in den förra...tyyp. OMG. Ingen ro ingen vila.

Imorrn ere skola. Å sjukgömnast. Å sen vetekatten. Kanske FIH. Eller hem å plugga. Eller äta. Eller bara slappa som en gås.

Nu har jag lite ont i foten jag trampa snett på förut känner ja :S
Pus på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0