Intressant för få

Polarmacka med mjukost. De e grejer det! :)

Var helt ensam tränare idag på träningen. Bara lilla Jossan och typ 20 trotsiga tonåringar, men jag tycker ändå jag lyckades få någorlunda pli på dom! Men lite konstigt tycker man att det ska behöva bli så när vi egentligen är förtusan 4 tränare :O Aja, det löste sig iaf!

Tog "vägen om Linneplatsen" och lämnade in ett nytt stycke hemtenta idag också. Nog den tråkigaste tenta jag gjort men jag är ändå nöjd att jag gjorde den tillslut. Handlade om "identitetspolitk i förhållande till nationalstaten" den här gången, wohooop! :s Fast fan stolt jag är ändå att jag ens fattar vad allt det där betyder och att jag faktiskt kan hänga med på föreläsningarna å så! Heja mig^

Nää, sova nu va.. Var upp hyyyyfsat länge igår (valvalval å tentatenta) så dygnet är lite i oordning, Trött är jag också..för en gångs skull :P
Imorgon är det föreläsning, sjukgymnasten å sen ordinarie träning.

Jag längtar till helgen, hoppas den blir bra!
Puss!


Två najsa videor. Av samma man. Finfint :)   

       

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0