Gustaf Adolf

Scrubs och 2½men nu! WööjJ!

Har läst lite. Plugg ni vet . Lånade en fet bok av vår lärare idag. Den heter "Writing The War On Terrorism" och handlar om hur främst USA och dess government, diskurser och media har uppfattat och agerat efter 9/11. Låter kanske lite väl torrt, men det är intressant vettja!! Funderar å skriva en C-uppsats om det om jag ska gö en sån nån gång , om jag råkar få lust med det vettja. Typ om terrorism / media /diskursiva gojs osv, men får se, jag väntar nog med det nåra terminer iaf. Media och foto först juh! Eller parallellt. . . Nåja. :)

Volvo imörrn. Får fixa naglarna nu med andra ord... Haj!

Kommentarer
Postat av: madde

Åh skit intressant ju. Så du har inte blivit varslad från volvo. :P det var bra. Jag pluggar ju till butikschef egen företagare. Just nu är jag på praktik. Och fixar en kundklubb till ett företag. Riktigt kul. Så slipper man skolan och tentor på 12 veckor oxå :) HIH ^^ Vad kommer du att jobba med när du är färdig?

2008-11-07 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0