Weekend update



Ungefär så ser det ut här utanför nu. Lite mindre grönstick kanske, men i övrigt så :P Therese har vart här idag, hemma från Gotland och allt. Vi hade en riktigt chill-TV-kväll. :) Dansbandskampen, en massa massa chips å blandsaft var dagens recept!! :D Haha. Soft ibland ändå. Nu ser jag på The Game på femman, en thriller, spännande! Och äter chips. Många chips blir det. :o

Igår var jag och "tjejorna" (dvs Polly, Maria å Emily) på restaurang, mycket najs, bra mat å så med. Vi var på ett ställe som hette La Mediterraneo eller nåt sånt, änna bra!

Torsdagskvällen spenderades på självaste Sticky. Oh Jollity! spelade och jag och en vän var där å klappa takten. Bra spelat tycker jag!! Träffade på några "gamla" (fast ändå ganska barnsliga) bekanta. Vi var trevliga nästan allihop mot varandra. Dessutom vann jag på armbrytning, de du!! Hihi. Nämen de va fan jäkla trevligt ändå.

Imorgon ska jag träna på förmiddagen, sedan småshoppa lite och hem å börja skriva på sluttentan. Det har varit en riktigt seg kurs med många tentor å grejer, iiih. Jaja, bit ihop bara, bara en vecka kvar, sen börjar USA-kursen, whöhoooopp!?

Puss på daj^




Kommentarer
Postat av: madde

jäkligt snygg bild du. vart det utsikten från din lägenhet?

2008-11-25 @ 11:10:36
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/
Postat av: Therese

Det var myyys att hänga med dej dendär kvällen :D Det får vi göra om nästa gång jag är hemma!! Pöss

2008-12-03 @ 12:50:17
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0