6½ stycken

Äter supersmarrig mascarpone-glass till efterrätt till vemodiga John Daniel-låtar för tillfället! :) Jag ska lägga in lite Pang Prego och Hej Domstol-poddar på mp3:n och packa det sista (typ tandborste och kamera) innan läggdax. Blev inte att gjorde klart hemtentan innan idag, får göra det där nere, renskriva när jag kommer hem och hoppas att lärarn hinner läsa igenom det nån gång innan vintern i varje fall.

Lite konstigt känns det ändå att åka iväg imorgon, jag vet ju inte exakt vad som väntar där nere. Jag vill ha full kontroll vofan!! :P Men det kan säkert bli kul, man får hoppas att det inte är regn och rusk varje dag! ;) Det är alltså till Nerja jag ska...i en vecka om ni inte visste det. Det är en ungdomstränarutbildning där som jag blivit medslängd med för Kvilles räkning (i dubbel bemärkelse ;) ).

Packade klart nästan allt igår, så är inte mycket sånt kvar nu iaf.. Kankse bäst det, för kom hem rätt sent idag. Först vare jobb, träffade både suuuupernajsa människor som var hur trevliga som hellst men även idiotas som trodde dom ägde hela jäkla Volvo å minsann skulle bemötas därefter - skämmes! Därefter tog jag en tur till Högsbo och ett sjukgymnast-Elvir-träningspass, bra! Men tydligen har dom här veckorna "bara varit uppvärmning", och "När du kommer hem från Spanien ska vi börja träna dig på riktigt, Josefine, maoahahaha". Haha, jaja, nu jäklar, bäst att inte göran besviken :P Har förresten börjat få lite känningar i hälsenan nu med, inte så festligt, men det skall bennemej styras upp det med! :)

Imorgon ska vi hämta upp en styck Anders på Wavves klockan 5:00 och sedan bege oss till Landvetter och flyg till Malaga via Köpenhamn. Hoppas han är en snällis, för det bli ju ett par timmar att fördriva bara vi två (å en till från Borås), närmare bestämt 10, från kl 5 till kl15, haha! :D I värsta fall, vid pinsam tystnad, får jag ha med mig en lite pocketbok att hissa upp över ögonen och låtsas läsa lite, hihi.

Förresten har jag pratat å hållt på så bökligt mycket i telefon idag, va.. Raz 2ggr, Anders 2ggr, Linn, Mor, Caroline och Tre miljoner telefonförsäljare. Nu precis ringde Linn. Hon tar med Yatzyt! :) weei!

Näe, dags att sätta igång då. Duscha måste jag också göra innan jag lägger mig kom ja på nu. Bra, bra... Allt under kontroll nu troja. Dä gött.

Pöss på er småfjantar! ^ ^,
/Joz

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhhh! Jag vill också åka ner till lite varmare breddgrader! Låter som det kommer bli en spännande liten "semester" ;P Så friidrotten är tillbaka i ditt liv igen? Låter ju najjs :) En kille i klassen är gammal friidrottare btw ^^ Trevlig resa min kära vän och var rädd om dej!!! Tjoohej!!

2008-09-27 @ 12:33:27
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0