Ååååh... höftlyft!!

Jag vet inte var arbetsdagen tog vägen nånstans idag (Okej, den är väl inte så himlans lång, men ändå). Det var ändå en bra dag på jobbet och med min något förkyldförstörda röst tog jag alldeles för käckt emot diverse besökare och anstälda. Efter det en snabbis till stan, där snabbisen blev till ingenting när bussen gick typ en kvart innan den skulle, och utan bättre vetande hoppade jag på.

Jag skulle till sjukgymnasten...i typ Högsbo, hållplatsen efter Markland.  Jag hade fortfarande telefonsamtalet från några dagar tidigare i minnet där vägen beskrivits för maj så det skulle inte bli några problem att hitta. (Tja, jag hade iaf fått reda på hållplatsnamn och adress). Och som jag hittade! Dumpades av från bussen mitt i ett industriområde - yippie!? Där vare iaf, efter lite om och men.. Väl där - ett trevligt och smått hoppfullt besök. Tjötade lite, gjorde ett par småmesiga övningar (som med all säkerhet kommer att ge tokig träningsverk om nån dag :P) å sen fick ja ett litet träningsprogram han plitat ner te maj. Whohoo.

Imorrn ere jobb igen fresten. Å bio med Polly!!! Öööweeewwwp. Najs. Å plugga måste jag ju gö med, herregud, mina tjocka böcker är långt ifrån genomlästa är jag rädd.. man kom änna av sig lite när man blev föshyld. Skärpning, Jossan!


Puss å pök

Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0