Bikini nedpackad!

Hej hej!

Sitter som bäst och försöker banta ner resväskan till maxtillåtna vikten. Lättare sagt än gjort vill jag lova! Men det löser sig! Om ca 5h åker ju jag, tillsammans med min nyfixade mangafrilla till Gran Canaria på träningsläger i två veckor.  Ska bli mest skönt! Inte minst för att man får lov att koppla av lite, åtminstone mentalt!

Ha det fint sålänge. Så ses vi efter lägret, och hörs förhoppningsvis under tiden!

Puss sötizar! ;)


P.S. Quasimodoryggen gick ner efter någon dag och tentan hade jag nog o-missuppfattatt trots allt. Skönt! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Baaaahh du måste ju skynda dig att läsa ut boken för du måste ju läsa sista boken. Den är så bra och det är så spännande. :)



jag älskar det objektivet. det är sjukt bra. ska köpa canon 50mm f1,8 på måndag. Skulle inte du köpa en ny kamera? Har du något bra förslag på vidvinkel?



2009-04-18 @ 13:24:53
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0