Ett simpelt "hej"!

Hej!
Nu har jag varit hemma i Sverige några dagar efter ett tvåveckors träningsläger på Gran Canaria. Resan var över lag väldigt lyckad! :) Äckligt bra väder varje dag, bra träningsförutsättningar och goa resekamrater. Blev dock rånad/tjuvad på skärtorsdagen när några vart inne i vårt hotellrum å lyckats få upp våra låsta väskor å sno motsvarande 3000:-, men det kunde la vart värre antar jag.. Dom snälla tjuvarna hade ju t ex lämnat kvar mitt pass som låg i samma fina FOREX-kuvert! Wöhoo. Berättar med om fina resan när jag får bilder därifrån vettja, nu har jag inte spec många att tillgå, hade bara med mig min mammas gamla 4MP-kamera serrö :)

Tentadax idag igen förresten. Uschfyblä. Trodde jag hade ganska bra koll på grejerna eftersom jag läst igenom typ all litteratur whatsoever men icke.. Uppenbarligen var det inte det smartaste att var bortrest under så gott som alla föreläsningar på en delkurs... Som jag var.. Aja, får hoppas omtentan passar mig mer i smaken helt enkelt.

Hmm, äh nu ska ja sova. Ryggen gör asont, måste va från styrkan idag eller nåt :S Hoppas det går över tiss imorrn. Nattinatti:)






 Puss på't! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0