Popcirkus

Ikväll SVT2 19:30. Popcirkus med PSL och Mando! Kan det bli bättre? Nja, det kan det väl visserligen bli, men det är mer bra än dåligt i alla fall. Mando vet ni ju att jag gillar. Ska bli najs att höra deras nya skiva som släpps 13:e februari också! Första singeln därifrån, Dance With Somebody håller ändå okej klass. Inte som God Knows, Can't Steal My Love eller White Wall, men ändå!  De är alltså gäster i dagens Popcirkus, ett livekonsertprogram där typ en bra, en halvkass och en usel artist får lov att spela några låtar med mellansnack av Proffs-Luuk och PSL.

Ändå sedan Studio Pop för sjuherrans år har man varit tvungen att digga denna Per Sinding-Larsen. Uppföljaren med Inför Eurovision Song Contest med PSL som programledare gjorde ju inte saken sämre direkt. Men visst, han är lite småtöntig. Och har en sydlig dialekt. Men det kan jag leva med. Om 2 minuter ska jag alltså kika in Mandos 10min i public service-rampluset för den här gången. Därefter återigen sjunka ner bland mina pluggböcker och tentafrågor. Ja, det är en sån kväll.

Vi ses!
Josefine

Kommentarer
Postat av: Johan

Nu blev det rörigt för mig också. Trodde helt plötsligt att du var PSL-bloggen, som är typ bredvid dig i bokmärkesfältet, och vars senaste inlägg heter "popcirkus 3". Krångel

2009-02-12 @ 07:47:43
URL: http://schooner,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0