Catching üpp!

Aaamen schysst! Inlägget försvann. Och eftersom det ändå försvann kan jag låtsas som det var ett skitbra sådant. Synd att ni inte fick se det å så. Det blir ett förkortat nytt:

Idag - redovisning.. Gick finfint!
Tisdagen spenderades bland annat på IKEA för fallstudie i skolan. Jag och fyra andra gruppmedlemmar skulle observera människors beteende vid situationer som ej passar in i normen (Vi blockerade gångarna med kungvagnar, gick ap-sakta och allmänt gjorde som man inte skulle för att observera reaktioner.) Busigt värre!
Måndags va ja på visnig. Blev dundermejkad å tokigt klippt. Och färgad. Inför 80 häääpna frisörer och annat folk. Resultatet blev en liten hackig zebrapage typ. Himla lustigt! :]
Helgen i sig minns jag inte så mkt av. Jag är ganska bra på att förtränga saker som redan har varit. Fast förmodligen hände la inte så mkt då.. Nåja.
Fredagen var iaf najs. Viftade hejdå till Nils som i nuläget befinner sig i Australien i början av hans halvårsresa. Jäkla gubbe asså. De va Partillepacket å ja. Men de va najs som sagt, över förväntan på alla sätt. Skönt.

Nu sitter jag å chillar runt på Spotify (Tack Fredrik!). Helt perfekt ju, man kan hitta massor massor gött :) Till och med mina gamla franska poptöntar. Och alla andra töntar. För jag lyssnar mest på sånt. Men de e gööött :D Synd att man inte kan ploppa ner dom på iPoden bara.. men till det har man ju andra program istället...*hrmm hrrm*

Hej på er! c:





Kommentarer
Postat av: Anonym

spanx. =)

spotify är bra skit

2009-02-05 @ 18:11:08
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/
Postat av: Johan

Över förväntan när det gäller partillefolket innebär typ bara att du överlevde iofs...

2009-02-05 @ 19:26:43
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0