På tapeten

Jahapp. Då gick Raz iväg då.. Vi hade rätt trevligt. Åt thaimat, lekte med Whiteboardtavlan å pratade om fulla folk.

Förresten lite skevt att få följande bild skickad till sig:

Japp, det är jag där på väggen, va.. :o
En kåmpis fick för sig att dekorera lite i sitt hem och vad tyckte han då passade bättre? Haha. småskevt vare. Jag kanske borde dra dit och signera konstverket. Inte för att jag någonsin varit där. Eller för den delen knappt träffat mannen som äger väggen... men men. Rätt coolt gjort ifs, om man inte tänker på att det är jag, sånna dära prickar-när-man-går-nära-men-motiv-när-man-tar-ett-kliv-bak-bild. Så jorå.

Imorrn blir en festlig dag - ska på genrepet på Melodifestivalen, hihihi.  ;)

Ses i helgen allihooop! Kankse blir Borås lördag, annars Götteborj änna.. Hörs göbbar!
*Pokie*

Kommentarer
Postat av: Johan

Rasterbator ftw!

2009-02-06 @ 07:25:52
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: madde

fan jossan du är så jävla bäst. supersnyggt ju. fattar precis vad du menar med prickeriet. kanske en framtida karriär som väggmodell???



kiss

2009-02-07 @ 13:27:38
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/
Postat av: S!mon

Vadå.. "Eller för den delen knappt träffat mannen som äger väggen... "



Vi möttes ju i backen vid Götaplatsen en gång.. Räknas inte de då eller :P



Får ta o utnyttja min printerkvota på skolan lite mer snart. Måste ju ha något nytt till min nya lya :)

2009-02-28 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0