Hissteriskt

Nu är jag trött och borde sova. Så det ska jag göra också. Tyckte dock det var på sin plats med ett blågg innan. Idag har jag satt upp gardiner å grejer här - himla pyssligt och småmoget minsann. Blev snyggt dessutom! :)

I kväll var Kremily och Anna här och förgyllde Melodifestival-TV-tittandet. Sen blev det Rosa Pantern med Steve Martin ( i huvudrollen alltså, han kom inte hit i egen hög person dårå...tyvärr). Fett kul va den iaf! :D Haha. Såg att tvåan (med samme Martin) har biopremiär snart.. vill se! I pauserna spelade vi Vi i femman-spel på svt.se. Haha . Christopher impade med att kunna typ alla Afrikas flaggor, vilket var lite orättvist, men vi blev lite glada för hans skull ändå. Fästivalen då? Jo den va la okeej! Emilia lätt sötaste låten iaf. Å Alcazar snyggast föfasen - spec Andreas Lundstedts outfit. Stiligt!! I övrigt var det ganska likt det jag ändå såg live igår i Scandinavium änna, hehe. Men ändå :)

Christåpher, Emly å Ply spelar
Vi i fämman


Å just det, ja...jag fastnade i hissen idag :o Mitt emellan två våningar. På riktigt alltså. Haha. Å där stod jag i typ en halvtimme eller nått innan hissgubben kom å öppnade en dörr så jag kunde kravla ur :P Så kan man bocka av det på sin "att göra"-lista liksom. Hissgubben gav mig dock ett tips när jag väl kommit därifrån "Hoppa inte i hissen" Nänä. shit va bra. tack. Då vet vi det. Alltså; hoppa inte i hissen för då kan den fastna mellan två våningar. Å andra sidan kan den göra det ändå.. för det gjorde den idag. Spektaklet fick dock ett lyckligt slut tillslut, skönt det liksom! :P

Nu ska jag sova, precis som jag lovade!
Pussäh : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0