Det rimmar på fuck :O

Tv6 vet minsann hur man promotar sina program. Chuck-maraton lörd-sönd med hela första säsongen. Vilken fest! Chuck är nya idolen. Man blir faktiskt lite kär. Säsong 2 börjar på måndag, å då jeddrar i tusan!! Heja heja!

Näe, nu måste jag änna beta av min att-göra-lista. Den är ganska full. (Sluddrar och ranglar runt alltså...) Har den uppskrivet i ett litet litet block, men inte fan gör det saken roligare. Jag borde köpa en sån där whiteboardtavla som man kan skriva upp alla att-göra-grejer på. Borde la finnas på IKEA, va? Där allt finns. Ska kolla iaf. En whiteboard ska det bli! Coolt, va? Hö-hö..




Fick förövrigt en våldgäsning av Raz efter träningen idag. Han hörde rykten om att Chuck var in da house. Såatttee... ja. Kom hit med en färdigrätt från LIDL å så. Den va tydligen rätt ekklig. Men om nån undrar så ligger resten i frysen här. Så kom hit å ät förtusan!


Njaee, det är nog allt ni får ut av mig idag. Hej svejs! c:

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte alla ljus stöpta?

går det bra på mediagrejen?

2009-01-25 @ 23:14:00
Postat av: madde

det var jag som skrev

2009-01-25 @ 23:14:20
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/
Postat av: Johan

Japp, jag härmar innan du ens har skrivit!

2009-01-26 @ 07:53:03
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0