Jag har nästan varit utomlands!

Riktigt trevlig helg med mina friidrottare :) Vi var i Helsingborg fredag, lördag och söndag. Jag sprang 200m på lördagen och på söndagen 100m och 400m, blev både försök och final på 100m så totalt fyra starter,, vilket e rätt mkt på bara två dar (så nu är man änna rätt schleten). Tävlingarna gick ändå bra, synd bara att vindarna var ruggigt motvind, vilket gjorde att ingen av oss fick direkt några topptider. Men vi var nog nöjda ändå troja :) Dessutom hade vi lyckan att som, på den gamla goa tiden spendera nätterna i en gympasal på oerhört bekväma luftmadrasser! ;) Kanske inte världens komfort men ändå gött socialt :P

Passade på att köpa nya spikskor därnere med! Mina förra hade ju hål både här och där, så de var bannemej dax. Sånna blev det:




Fräääscha - och goa att springa i!
Wiiiiee :)




Sen har jag köpt dessa hottie hottie-skor oxå, dock utan spikar, men med zebraränder! :D I like!

Nästa tävling blir i Halmstad nu till helgen, då jäklar ska det gå fort!! :) Har förövrigt semester nu, skönt äre! Har en del saker på min att göra-lista ändå. Myket har med lägenheten att göra, men inte allt.. Just nu är det gött att bara ha lite ledigt från jobbet och varva ner så som man behöver ibland! Att få lov att äta frukost efter klockan tolv och inte i förväg behöva planera varje dag in i minsta detalj. Fyra veckor chillerill väntas allså, ska bli gött! Hör av er om ni vill hitte på nåt, jag har all tid i världen vettja ;)

Puss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0