Soffa in, soffa ut

Tänk er en gubbe. En riktigt riktigt gammal gubbe. Som måste ta sig i alla räcke och stöd han bara kan där han staplar fram. Ungefär så känner jag mig just nu. Träningsverken är total! Men ändå skön på nåt sätt, bra konstigt det där. Får hoppas att benen bär mig den lilla cykelturen till Sillvik och tillbaka bara, så är jag nöjd för imorgon :P Det vankas picnic med lite gött folk nämnligen!

Idag har jag spanat in var och varannan inredningsbutik på nätet. Sjukt kul. På tisdag kommer ju flyttgöbbarna och tar med sig både soffa, bokhylla, bord och byråer.. Äntligen dax att fixa lite eget där alltså :) Måla väggarna blir prio ett, dörrarna ska få sig en stänk färg med. Sen är det in med nya möbler å schyssta grejer. :D Kommer bli sjukt kul ju! Har vart å kollat på ny soffa, e ju inte jättenajs att behöva sitte på golvet alltför många veckor framför teven jöh.. En två- eller tresits med divan skare va! Det tycker jag verkar schysst iaf. Och är det nåt man ska lägga lite extra pengar på får det väl ändå lov att vara just en soffa, eller hur :)

Har ändå en del idéer på hur jag vill att det ska se ut när jag är klar med rummen, får hoppas att det blir så också vettja.. I will keep you updated! ;)

Slutligen - en liten låt:


Tjoheeej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0