Getebra!


Till tonerna av kroatisk folkmusik har jag just skrivit klart vår slutgiltiga målgruppsanalys till kampanjen som kom att kallas "köpenget.nu".

Till samma toner skriver jag nu detta högklassiga inlägg.

Vill bara meddela, innan vi lägger oss allihopa, att jag har varit duktig tant idag! Skola från 8:00 för ovanlighetens skull, därefter lyxade jag till mig rejält med favorit hämt-thaimaten innan träningen varefter jag satt snäll och redig på styrelsemötet tills hallen släckte och stängde. Det ni!

Ledig från skolan ca en vecka framöver nu btw, ska bli oerhört skönt! Få ge sig lite sovmorgon och så, vilket jag mer än väl kan behöva!! Sömnen har väl inte direkt varit/blivit prio ett de senaste veckorna om man ska vara ärlig. Så utschlagen att jag för några dagar sedan somnade redan kl 20:00...och sov hela natten! Så tidigt har jag nog inte somnat sen..lågstadiet typ. Men men antar de pehövdes enna.

Har dessutom tvingats vara onödigt osocial senaste månaden med, fuckiblä. Men nu blir det andra bullar, det känner jag på mig! Känner mer än gärna för fika-dejt eller dylikt med någon av er i veckan! Hör av er vettja. :)

Big poke!

Kommentarer
Postat av: Johan

Såhäraeller? i6g" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=H42W6bti6g



2009-03-18 @ 10:27:32
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0