"Maj maj måne jag ska lura dig till Skåne!"

En mycket trevlig helg blev det! Åkte ner en sväng till Anette och hennes Skåne. Vi hann med både shopping i Malmö, släktpartaj i Landskrona(?) och pannkaksfrukostbuffé i Lund. Vi lyckades till och med hitta en backe (ja, du läste rätt, en backe i Skåne) att köra lite träning i efter ungefär 10min bilfärd :P Hur som hellst, nu är jag tillbaka i Götet och civilisatoinen igen. Körde ett mycket härligt pass idag på Slottskogsvallen, nästan helt ensam och fint väder var det med, en riktig frihetskänsla att springa snabbt snabbt med spikesen där :) Det blåste lite väl mkt idag kankse, men vände på mig och fick medvind i alla lopp istället - gött! Imorrn blir det beff i gymet med resten av gruppen, var ett tag sen jag tränade med dom nu, har haft så mycket annat i kalendern så har kört mkt själv tidigare på dagen å så.. Både och är bra på sitt sätt, men störka kör jag gärna tesammans med nån, så jaaao imörrn!

Har en liten illa till mods-känsla i magen nu, vilket gör det lite tråkigt att sova :c Får försöka att tänka på annat om det går. Det börjar ändå bli dags för kudden nu.. så gonattis! Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0