En för laget! Å en för bara mig :)

Hihi. Jag har köpt en MacBook :D

Min PC gick ju sönder och samman och vägrade tillslut start sig såtyckte helt enkelt det var dags för en ny ;) Därför det vart lite tomt här enna.Nåja, ny Mac iaf - Fett gött! Är fruktansvärt lost än så länge dock. Hittar varken till eller från. Men antar att jag lär mig snart. Viktor har lovat (/tvingat mig) att han ska lära mig "allt han kan och lite till" om dessa fina skapelser asap, så snart kan jag säkert titulera mig "ganska-bra-på-alla-mac-finesser". Det ser jag fram emot ;)

Nu har ju tävlingssäsongen startat igen, ja. Över Kristi Himmelfärdshelgen var vi iväg och tävlade i Finspång på seriematchen. Sex riktigt tappert kämpande tjejer var vad som åkte upp för att försvara Kvilles färger mot lantislag från både här och där. Själv skulle jag tävla i monstergrenen 400m och i stafett. Var tokförkyld och sprang omkring på arenan och snöt mig två gånger i minuten, men inte skulle jag svika mitt lag inte! Fanns inte ens på kartan;) Kom tillslut in på en trejdeplats på 400m, nöjd med både det och med tiden (62sek nånting) speciellt med tanke på att det var första gången! :O Alla i laget var så jävla duktiga alltså och gjorde sit bästa!! Att åka upp som ett halvfullt lag med heltokiga dubletter och ändå placera sig i topp i samanslaget är starkt tycker jag! Vi ser redan fram emot returmötet i augusti och hoppas kanske kanske kunna ta en placering och avncera till div.2 inför nästa år:D hade vart frymt kul iaf :)

   
Efter våra tävlingar åkte vi tillbaka till Norrköping och mötte upp herrlaget i Norrköping och hann se deras avslutande stafett. Dom sprag sjukt bra, men med Wissman på sistasträckan blev det lite väl vasst motstånd för vår fjärdegubbe (dvs Kronberg), men ändå en andraplats! Likaså i den totala inför returmötet ihöst.

          

Och som om inte det vore nog med sportreferat för den här gången måste jag nog ändå berätta lite om Kvilles Vårtävling igår. Jag hade ju fått den finfina titeln tävlingsledare för tävlingen vilket har inneburit en del kringjobb inför och under själva tävlingen. Men hjälp av mina övriga tävlingsledarkömpisar såg vi till att alla 50funktionärer, minnst lika många aktiva och tävlingen i sig förlöpte så smidigt som möjligt :) Dessutom hade jag beslutat mig för att själv ställa upp i denna finfint arrangerade tävling. 300m lockade lite ont i baksidorna fortfarande och seg efter seriematchen, men det kändes ändå under kontroll...så jag ställde upp! Jag gick dessutom och vann loppet :D (Passade också på att persa med en sekund!! Mwihihihie!) Mkt nöjd, inte minst mentalt, med tanke på att det var första individuella tävlingen ute på två år sen min eviga rehab började... Tack återigen alla funktionärer som ställde upp och gjorde köttgörat för tävlingen! :)

Å i lördags var det trevlig grej hos Anette - hon hade fyllt 24! :)

    

Nåja. Har ni läst hela inlägget såhär långt är det duktigt. (Om två rader tar vi ett läxförhör på innehållet ovan... :o Nee..nu ljög jag.) Ajoopp, ska jag nog fan sätta punkt för idag dårå. Imorgon ska jag på två studenter - tänk så små kompisar jag har hörrni ;) Kul ska det bli iaf! Pusshejsåhajrågonatt! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Tack så mykket :D

Den är underbar :) Hur kan något så billigt vara så bra?

2009-05-28 @ 23:48:43
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0