För mycket av det goda

Jag vill aldrig, aldrig mer sätta foten i en möbelaffär, let alone en inredningsboutique. Hur kul det än må vara med fluffiga lila kuddar och funky soffgrupper så finns det en gräns. Och den gick jag över för någon vecka sen med vansinnesfärder till CHILLI och IKEA. Men tyvärr med två BILLY-bokhyllor för lite. Så dom fick jag släpa med mig igår. Så nu. Nu. Nejtack. Enuff is enuff.

Nu ska jag fundera ut vad min nästa bransch att för mig förstöra för all min framtid ska bli. Skoaffärer kanske? Tandläkarn? Trädgårdsmarknader? Gator och Torg? Suggestions, anyone?


Yours sincerely,
Joz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0