Reality did WHAT?

Nu gör jag, Josefine, det stora avslöjandet, sådär två veckor efter det egentliga offentliggörandet: Robbie Williams har släppt nytt album!

Skrattar ni? Gråter ni? Det är naturligt att vara skeptisk, hans senaste album var ju trots allt platt fall.. Men nu mina vänner. NU! Nu är det nästan som det ska igen, nya plattan är bra. Å visst fan gillar jag karln, jag går till och med så långt att jag erkänner att jag har fler än ett album av honom hemma i hyllan (Sing when you're winning & Intensive Care).

Så.. känslan i min taktfasta kropp är nu alltså att de ovannämnda mer än väl kan komma att få tillökning av denna nya plattan, Reality killed the video star. Den duger gött!

Ja. För sjutton!


Kommentarer
Postat av: Johan

Det här kunde du väl skrivit i måndags, så skulle jag haft ett rätt till på quizzet :/

2009-11-20 @ 09:12:51
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskar refrängen på Bodies "all we've ever wanted is to look good naked"... Men - heter man Robbie Williams kan man sjunga om vad man vill och ändå behålla min kärlek :)



Hoppas allt är bra med dig Jossan!

Kram

2009-11-20 @ 18:45:33
URL: http://jungmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0