Bitch is back! Jag alltså.

Sitter och letar utbildningar på studera.nu. Igen. Det känns änna som jag varit här förr. Och visst har jag. trots att jag just nu slöpluggar smide och halvdagsjobbar bland kostymnissar på Volvo, har jag ju faktiskt ett gäng högskolepoäng i bagaget. Och på senare har det nog fan kliat lite i föreläsningsanteckningsfingrarna igen. Både för att själva studierna är rätt trevliga, och för att man kankse borde dra till sig en examen trots allt. Senaste månaderna har intresset dock mest varit att hoppa på ett idrotts/hälsopromotion-program och bli bäst på det. Men jag är tveksam. Varannan sekund är jag nämligen lika sugen på att exama mig lite i samhällskrafset som jag redan påbörjat med mina internationella relationer.

Huja. Om någon dag får ni (och jag) svaret. Shit va spännande, eller hur. Big time! :P

Fredags va ja på Hardcore Superstar i Lisebergshallen fresten. Sjätte gången jag såg dom live. Man börjar ju enna bli lite rutinerad. ;) Jag placerar den här konserten top-3 av dom iaf! Det var trevligt. Kanske inte som i "trevlig stämning och glad publik" utan mer som i "gött röj och mestadels bra musik". Jasåatte...

Igår lekte jag med en intelligent människa som jag inte sett på lääänge. För han e ute å ränner i skogen och på slott och vaktbås i rikets tjänst eller va man borde kalla det. Men permis är ju alltid permis å då fan skall det umgås! Alltid lika najs att träffa dig Jeppe! :)

Nu ska jag väl gå å rätta till kudden lite. Imorrn blir det dubbelpass. Första passet 8:00, nästa 17:30. Däremellan jobb och besök av en elektriker.

Pokie på er tokstollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0