Tänk efter efter

Gött gött gött. Gött att nana kudde när man har ett köttapass i benen! Riktigt jäkla stolt över min bedrift på banan idag, haha. Körde intervaller med lång-gubbarna ute på vallen. När vi kubbar ut har det hunnit bli becksvart, men efter lite tjat med vaktmästaren brukar vi få tända en liten lampa vid målgången. Det hjälper ganska bra. Nog finns det ställen på arenan som inte riktigt ljuset når till, men än så länge har jag inte trillat ner i vattengraven vid bortre kurvan, och då är jag glad!

Idag körde vi 4x(400-300-200-100m) med 1min vila. Det finns kankse softare saker att spendera sin torsdagskväll med, men så länge man inte tänker, så känner man inte heller. Så spring spring, och sen efteråt, typ nu efteråt eller om 25 år, kan man titta tillbaka på ikväll och tänka "Vikken tokstolla den där Jossan är." Men, som sagt. Inte tänka just då, bara göra.

Imorgon jobbar jag Volvo. Därefter en vecka till, sedan så gott som två veckor ledigt! :) Härligt!

Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0