Ää, det känns som fredag! :/

Wopwöäjj!

OMG. Nu har jag käkat upp en hel kexchoklad. Fanken va gött enna! Lite dessert ska man få önna sig ibland vettja! :P Är för tillfället i Linköping och rockar loss. Eller tja, jag är åtminstone i Linköping. Åkte hit idag efter jobbet och stannar till söndag nån gång.

Vet inte exakt när ja kommer hem, men obligatoriskt är iaf att vara hemma innan kl 20:00. Föratte vet ni vad som börjar dååå eller??? :D Andra säsongen av Playa del Sol såklart. Moahaha. Förjedra kul asså. Hoppas jag iaf, första säsongen var ju en smärre succé! App app! :) Kolla ska jag gö iaf, förslagsvis i min nya soffa ;) För jorå, den kom tillsammans med två flyttgöbbar i måndags, så nu har jag helt plötsligt någonstans att chilla! Har redan hittat min favoritplats i soffan, där i hörnet vettni - perfekt vinkel till TV:n och allt! ;)

Lägenheten börjar förresten ta form så smått nu. Fler möbler är påväg ut och nya påväg in. Förhoppningsvis blir det klart till födelsedagen, hade vart gött! Det var det för idag. Fan va slapp ja har vart här på ett tag nu. Nä hörrni.

Vi hörs imön, Puz ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0