Ja tack, helg!

Följande 48h ska jag inte röra en fena. Inte nån av de större i alla fall. Körde ett riktigt tufft pass i förmiddags, shit va gött! Träningen har ju senaste veckorna succesivt blivit mer inriktad på kvalitétslopp, snabbare fart och längre vila. Skönt tycker jag, när den tidiga uppbyggnadsäsongens mölapass byts ut mot vassare lopp i spikskor. Idag skullle vi långkottar däremot köra ett på pappret riktigt mördarpass i mjölksyra - 400m-300m-200m-100m i bra fart och med endast 1min (!!) vila mellan loppen. Nu när man änna blivit van att få vila 25-30min mellan loppen.. :P

Men trots nervositet och diverse svordomar innan start från typ alla löste vi det grymt! Visst, det var bland det jobbigaste passet ever, men ändå e man typ lycklig i varenda skrikande muskel efteråt. Märklig paradox det där... Så, som sagt, fenorna rör vi sparsamt i helgen. Första lör-sön på länge jag är helt ledig också, inga måsten eller konstiga tider att passa för en gångs skull, det ska ja ta till vara på!

Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0