Snött e gött (ganska bra rim)

Jag älskar det här vädret! :) Äntligen fick man lite snö och vinter. Att det är många minusgrader stör inte mig, det är mest trevligt! På med en mössa om ni fryser vettja! Skönt att se att det ska hålla i sig ett tag framöver med, wiiiiiiee! :D

Så här ser det ut på landet ungefär nu (för en vecka sen ca, sen dess har det kommit mer snö..)


Mamma och pappa är där nu och jag längtar dit jag med! Hur mysigt som hellst ju :) Att sitta framför öppna spisen och värma de stelfrusna tårna efter en lååång promenix längs sjön eller att kolla på när domherrarna käkar upp det man lagt ut på altanräcket. (i första hand fågelmat altså, börjar dom äta på utemöblerna e dom illa ute! Svårsmält..) Får se om det blir nån tripp för mig dit innan snön hinner smälta dock.. Vi har ju den här himla friidrotten som håller mig kvar i Göteborg några veckor framöver..

Imorgon åker jag till Borås där jag ska hålla i sprintträningen på ett läger för västsvenska ungdomar (Runt hundra är anmälda totalt - kul!) Lägret är hela helgen så det blir hotelfrukost å hela paketet! Naajs! :)

Godnatt nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0